Alla inlägg den 4 september 2010

Av Ida Lindh - 4 september 2010 19:05

Hejsan!


Usch vad det va svårt att somna inatt, tomt utan min gubbe ju.. Men somnade i alla fall till slut. Vaknade runt 10 imorse. Såg på film och sedan kom Jossan hit =) Åh vad jag saknat denna tjej! Veckor sedan vi sågs ju!! Men blir ju så nu när hon har skolan sin och det. Men får se om vi kanske ses nästa vecka eller något igen när hon slutar tidigt ifrån skolan.


Johnnie har jobbat hela dagen, och tror han fortfarande gör det, stackarn. Själv har jag besök av både syster och bror. Simon passar Elins hud Fiffi, så söt hund, hehe. Sandra & jag har färgat ögonbryn och fransar, vart riktigt bra.


Ikväll vet jag inte vad som händer ? Om Johnnie kommer hem så går jag nog bort till honom. Annars blir det bara vara hemma och ta det lugnt.


Ha en fin kväll! =)


Du är så underbar hjärtat! <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards