Alla inlägg den 8 september 2010

Av Ida Lindh - 8 september 2010 18:29

Hej!


Usch fy & blä vad jag är less på att vara sjuk. Kände mig helt död imorse när jag vaknade. Så tog medicin och la mig igen. Har varit hem och hämtat alla sängkläder som min minsta lilla kisse valt att pissa på, dumhövve!!! Men hon har skärpt till sig nu som tur är. Mamma har i alla fall varit gullig och tvättat upp allting.


Väntar på att min gos ska höra av sig. Hoppas att han slutar snart och kommer hem. Vill bara bädda ner mig med honom och se på film och mysa. Känner att jag behöver det extra mycket nu när jag är sjuk ;]


Ska lägga in en bild på Williams kisse Roffe nu, vilken jäkla stil, hahaha!!


Men ha det så bra hörrnini! Puss & kraaam


Jag är den lyckligaste tjejen i världen som har dig ! <3


 




Av Ida Lindh - 8 september 2010 00:03

Hej på er!


Seg dag, jag och Johnnie sov till kanske 1 eller något. Men skönt att ssova ut. Less på att vara febrig och sjuk. Men tur man har en fin gubbe som bryr sig och tar hand om en =) Han har jobbat hela dagen så jag har umgåtts med mammsen. Vi åkte in till mjölby en sväng o handlade lite. Sedan vart det donken och hem en stund.


Gubben skulle sova kvar hos en kompis eftersom han börjar tidigt imorgonbitti så jag tog en kvällsprommis bort till mamma, så slipper jag sova själv. Hatar verkligen att sova ensam, och särskilt när jag är sjuk.


Men tänkte försöka sova nu snart. Längtar efter min gubbe <3 Så är det hela tiden när jag är utan honom, hihi :]


Ha det bra!


Så glad att jag har dig hjärtat!!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards