Alla inlägg den 19 september 2010

Av Ida Lindh - 19 september 2010 19:19

Hej!


Vilken slö men skön dag. Jag och hjärtat sov till klockan 3. Vet inte men kanske ligger han fortfarande och sover, min söta tröttis <3 Gick i alla fall till mamma. Åkte bort till trojenborgskolan och röstade. Sedan hem. Har grejat på lite här hemma. Sedan fick jag besök av grannens ungar.


Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Känner för en hemmakväll bara. Kanske lägga sig i ett bad. Imorgon är det sjukgymnastik som gäller. Måste dra mig i kragen nu alltså ... efter det ska jag följa med mammsen och handla, så blir väl motala.


Sedan är det så grymt irriterande att så många är skyldig mig pengar. Inga små summor heller och själv sitter man helt utan. Hur svårt kan det vara att betala för sig? Ska aldrig någonsin låna ut nått i hela mitt liv. Tycker är man så pass snäll och lånar ut kan man lämna tillbaks. För jag vet hur det är när man är utan, därför man varit så snäll. Men synd bara att sånna inte kan tänka likadant. Nej tänker ta i med hårdhandskarna, för alla pengar ska tillbaks. På ett eller annat sätt.


Jaa men så äre vet ni.


Trevlig kväll på er övriga!


Johnnie - Min kärlek   

Ovido - Quiz & Flashcards