Direktlänk till inlägg 14 september 2010

Rensa lite ...

Av Ida Lindh - 14 september 2010 00:30

Helllluu!


Johnnie jobbar natten, buhu. Så jag sitter här hemma själv med missarna. Men så kan det vara. Har snackat med Marre i telefon nån timme, och med gubben med såklart :D:D Han skulle ringa en sväng till sen inna  jag går och lägger mig, så sover jag gott sedan :)


Fick för mig att jag skulle rensa mina sminkväskor, kom väl halvvägs eller nått. Fan vad skit man samlar på sig och inte ens använder? Helt sjukt ju. Men nu la jag det som jag använder dagligen i min lilla sminkväska. Sedan sånt som används bara ibland i en annan och sånt som aldrig används lägger jag undan. Har redan gett bort massa till både Jossan och Marre och ser ut att bli mer grejer till tjejorna, hehe ;) Men är ju bättre än att jag kastar det om någon annan kan ha glädje av de :)


Blir fortsätta med rensningen imorgon. Orkar inte nu, får se ut som ett helvete på bordet tills dess. Är jävligt sugen på något med, hmm... kanske man ska göra sig en macka.. sedan slå på en film.


Just fan, kom ju på att jag skulle fylla i dom där papprena, får göra det imorgonbitti. Känns som min ork är slut för idag.


Men lägger in några bilder. Ser så tomt ut här på bloggen. Förövrigt hatar jag designen, den måste det göras nått åt. Eller så byter jag till blogg.se men fattar mig inte på det där med designer där :S kanske någon snäll själ kan hjälpa mig ...


Hörs imorgon kanske! =)


  Så glad att jag har dig hjärtat!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lindh - 5 juni 2011 18:06

Varför ska jag vara sjuk och ligga här inne medans alla andra är ute och roar sig och har kul i det fina vädret? Skapligt less på att ligga här kan jag lova..   Vart ett långt sjukhusbesök, 5 timmar tror jag. Dom tog massa prover och sedan skulle...

Av Ida Lindh - 4 juni 2011 17:44


Här skrivs det inte mycket. Kanske man skulle passa på nu då medans man är sängliggandes. Legat här i 5 dagar nu och börjar kännas tröttsamt. Vill bara att det ska bli tisdag så jag kan åka till kvinnokliniken. Blir det värre så åker jag in till akut...

Av Ida Lindh - 8 maj 2011 14:19

Nu ska vi se om det blir någon ordning på håret, så grymt less på det. Funderar på att klippa av skiten. Men får se hur färgen blir nu då *håller tummarna*  :)   Annars så har det varit noll sömn inatt, klev upp för en stund sedan. Johnnie och ka...

Av Ida Lindh - 1 maj 2011 16:42

Satan i gatan vad mätt jag är nu. Tror nästan jag lägger mig och sover en stund.   Gubben sitter och grejar med någon radiostyrd bil, haha. Själv så gillade jag den radiostyrda pippin som brann upp, det var extremt roligt.   På tal om roligt,...

Av Ida Lindh - 30 april 2011 11:44


Ja idag är det valborg och Marlenes födelsedag, så nu är hon 20 år lillknärtan!   Jag undrar vart alla år tar vägen, nyss var vi så små och livet så enkelt. Men många roliga minnen har vi hunnit samla på oss. Synd att det inte kunde vara med en k...

Ovido - Quiz & Flashcards